torsdag den 9. juni 2011

EFTERLYSNING


Hvis nogle har set Emiy Browning løbe rundt på Dickens; så sig please til, skal virkelig VIRKELIG have hende autograf.

Det var helt vildt. Det startede ud som en fredelig videoaften med B-Zombiefilm og nogle-som-kører-bil-film. Fik kvalme af for meget Marabou. Pludselig fik vi den skøre idé med at tage på Dickens. Sehested havde haft ringet og ville have os med og andre var tilfældigvis også dernede. Bum-bum-bum, pludselig sidder vi med en fadøl på Dickens og jeg danser så meget at jeg blir' til Hr. svedige svin. Men ellers var det fedt. Var blevet skrevet på til Karaoke, men DJ'en kunne ikke læse skriften så det endte med at jeg bare fik lov at synge med på slutsangen klokken 4 om morgnen... Robbie Williams - Angel. Med tiden stillede Sehested og jeg os op på scenen og lavede englevinger til Mr. Robbie Williams look-alike.

Ellers blev en pige ved med at ligne Emily Browning hele aftenen. Det var helt uhyggeligt. Fik Stefanie til at sige det til hende, men hun havde ikke engang set filmen, så det var slet ikke sjovt!
Tilgengæld var det sjovt imorges da nabohuset brændte.
Var sovet fra brandbiler, osende røg og ringende telefoner. Alle så og hørte brænden. Men jeg vågnede først ved halv et tiden og så det først omkring klokken fire. Selv deres blomster var brændt. Ret syret. Det kunne have været os?!

Er ret træt nu, men kan ikke sove. Det blir' en crazy night og savner en hvis person. Ville ønske sommerferien ville komme hoppende lige nu. For mager ikke Samfundfagseksamen. Alle får bare 12.. hvad får jeg? No sleep og masser af stress. Er i virkeligheden i ret dårligt humør. Og det skal gå ud over jer. Trøst mig. Send kærlige beskeder. Og tag tøjet af, tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar