lørdag den 21. maj 2011

Jorden er gået under.


Der sidder.. hvad var det.. en præst? Og fortæller at jorden går under Lørdag den 21 Maj.
Haha, hvor sjovt tænker folk og børn blir' bange. For børn tror på sådan noget. De tror på det fordi de stadig er i første "Peter og Ulven" stadie. Vi ældre er jo vandt til at Peter råber om en ulv som aldrig kommer. Men i dag kom den altså. Måske åd den ikke nogen, måske ligner det at den slet ikke har været der. Men jo.. Jorden er gået under. Vi ved det bare ikke.

Børn er uspolerede. Snotirriterende, men uspolerede.
I dag var vi nede på Borg vold (Viborgs grønne spot) og forberede en Zombie film.
Min ven Robin og jeg skulle snakke med en der var rimelig def på det med Zombie-sminke.
Det endte med at vi sminkede Robin og han gjorde en virkelig realistisk indsats.
Bag et træ sad vi så og filmede ham og folks reaktioner.
Det var uhyggeligt så ligeglade alle var. De gloede selvfølgelig lidt.
Og børn.. børn blev pissebange. De troede på det fordi monsteret i skabet stadig er en realitet hos dem. Fordi forældre stadig leger "Peter" og lægger gaver under træet hvor der står "Fra Julemanden". Og fordi de stadig tror på mulighederne for overnaturlige hændelser.

Ville ønske jeg stadig var barn nogle gange.
Så kunne jeg tillade mig at tro på Julemanden. Og løbe skrigende væk fra Zombie-crawl i København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar