søndag den 22. maj 2011

Tordenskideri!



Forestil dig at du er død. Du er havnet i skærsilden og nøgenbader i en lille sø imens du kigger dig omkring. Du tager det overraskende afslappet. Ryger jeg op eller ned?

Sådan har jeg det lidt med Mundtlig Matematik Eksamen.
Tiden står helt stille. Og alligevel nærmer den sig med hastige skridt.

Kan ikke beskrive hvor meget jeg hader det fag.
Anede ikke at tal kunne være så kedelige.
Dør så meget på min røv. Men jorden er jo gået under, så who cares.

Martin gav en tur i hans Porsche i dag. Det var meget fedt.
Men mærkeligt nok vadede Mike og jeg hele vejen ud til McD senere på aftenen.

Meget kaffe, eksamensangst og klam mad er en dårlig cocktail og kan kun frarådes.
Medmindre du ved du ender i Helvede med en ananas i røven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar