mandag den 6. maj 2013

Helle Thorning Kaster Op

Hvad får folk til at demonstrere?
Og hvorfor sprøjter de med vand på statsministeren?

Hun er klar over at nogle er uenige med hende, men hvorfor giver det folk ret til at skyde hende med en vandpistol? Hvis jeg har en diskussion med en der af en eller anden grund ikke deler samme mening som mig, så kaster jeg jo heller ikke min kaffe i hovedet på personen. Jeg holder det hele på et sobert og ikke-voldeligt niveau hvor vi bare erkender at der er noget vi har forskellige meninger om. Og så sletter jeg selvfølgelig personen på Facebook bagefter.

Egentlig er jeg slet ikke inde i Politik. Men æg, maling og super soakers er da heller ikke en særlig voksen og moden måde at vise sin utilfredshed på det danske styre. Det er da irriterende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar