mandag den 17. november 2014

Salat giver bumser

          Hvorfor findes der bumser? Jeg kan leve skide klamt og have smuk smuk hud, men så snart jeg spiser bare nogenlunde sundt, husker at dyrke sport og drikker rigeligt med væske, så eksploderer mit fjæs bare jeg tænker på at der tilbud på to Marabou i Føtex. 
Hvad foregår der ovre i bumsevorteland? I kan leve så perfekt i harmoni med chips, cheeseburgere og ekstra fedtet guffeluf fra sliktrolden. Men i kan BARE ikke unde mig et lille bitte stykke chokolade i weekenden, hvis jeg er en ordentlig duks og husker min salat i hverdagene. 
Det er jeres skyld at jeg har Googlet rullekraver der også kan dække ansigtet. 
Ses i helvede, luderkællinger. 

(Det sjove er at min stavekontrol sagtens kan accepterer ”luderkællinger”, men har store problemer med at godkende ”Googlet”…)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar