mandag den 5. januar 2015

Føler du dig udenfor hvis du er ædru?

      Alt syntes at være en lille smule i mod mig her på den første mandag i det nye år. Vælter på mit Fitnesscenters nye løbe bånd, min frisør kommer til at klippe hul i min nakke og kaffen er usandsynligt varmere end den plejer. Men har ikke noget i mod forsinkede drillenisser, der skal bare være ”en af de dage” og de falder tilsyneladende oftere på en mandag.
      Apropos overtro og myter, så er jeg af den opfattelse af at man godt kan have det sjovt med sine venner i weekenderne uden at drikke alkohol og tage i byen. Desværre er mange af mine venner bare ikke af samme overbevisning. Nytårsaften blev lidt for meget for mig, kan huske så godt som ingenting efter kl. 00 og det er dælme det mest uhyggelige jeg nogensinde har oplevet.

      Derfor rør jeg ikke alkohol i meget lang tid nu. Men hvorfor skulle man også blive kedelig af ikke at være fuld? Har da mange gange været i byen, gået op til bartenderen, kigget ham cool i øjnene og sagt ”Et glas vand on the rocks, tak” … Okay, det passer ikke, jeg er blevet hjemme og har spist chips. Men det er princippet i det, gutter. God Mandag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar