tirsdag den 13. januar 2015

Prutter du på en date?

      Det er vildt sjovt at prutter og bøvser er ”dårlig skik” i Danmark. Det er pisse usundt ikke at prutte når man skal. Man kan sågar få ondt i maven. Og hvis der VIRKELIG er en prut der gerne vil ud med lyd og lugt, så skal man have et strammere rektum end en klosternonne, for at holde den inde. Jeg er taknemmelig for at mine prutter for det meste hverken larmer eller lugter, men jeg bruger stadig meget energi på at holde dem inde hvis jeg sidder i et rungeligt klasselokale eller er på en hed date. Hvorimod, hvis jeg er sammen med venner, familie eller er alene, så får den fuld gas (tvetydigt). Og HVIS vi nu siger at jeg er skide ligeglad med om andre prutter på en date, og personen over for mig, inderst inde bare virkelig gerne ville ønske at jeg slog den prut der gjorde mine øjne helt våde; skal vi så ikke bare løsne op og prutte når vi vil, når det er naturligt?



Se hvor dejligt denne mand har det, efter hans ventil er tømt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar