fredag den 16. januar 2015

Jeg har en tilståelse

      Jeg ved godt at ingen havde det det komme. Jeg havde aldrig troet at jeg skulle være den type, at jeg kunne være i stand til at gøre sådan noget. Det var ikke engang fordi jeg bukkede under et ekstremt gruppepres eller var ude et sted hvor jeg ikke kunne bunde. Jeg gjorde det bare. Nu da jeg har gjort det, har jeg beklageligt vis fundet ud af at jeg godt kan lide det. Vil måske sågar gøre det igen en dag. Det var en virkelig fed oplevelse, selvom jeg ved at mange mennesker sikkert vil dømme mig nu. Måske placere mig i en bås som jeg aldrig kommer ud af, fordi de har set mig gøre det. Jeg kunne konsultere med min læge om det var klogt at gøre igen, men jeg ved at hvis han fraråder det, så får jeg måske endnu mere lyst til at gøre det. Jeg ved ikke om min mor nogensinde vil snakke med mig igen, men en gang i mellem skal man også tage nogle chancer...

...Har købt en cardigan. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar