torsdag den 15. januar 2015

Hvad gør dig gal?

      Det sidste lange stykke tid har der været meget ”brok” her, jeg har ifølge nogle personer virket ”sur”. Men hvis man læser det jeg har skrevet på en sjov og optimistisk måde, så er det rimelig relativt. Jeg er næsten aldrig sur. Nogle som læser det, vil nok tænke ”Gu’ fanden er du så”, men det er også relativt. For at være sur, skal man også udlede en masse negativ energi og smitte andre mennesker med surhed for at det rigtigt virker. Fx hvis jeg smiler til en kassedame og hun surt stirrer på mig, fordi hun har en dårlig dag, så har hun skudt mig med sin jedi-mind-surheds-stråle. Det har før i tiden godt kunne påvirke mig, men nu er det også rimelig relativt.
      Hvis nogle giver mig kritik, har de tit ment at jeg ikke kunne tåle det, men jeg elsker kritik. Jeg er bare ufatteligt nysgerrig når det endelig bliver svunget ud i lokalet. Jeg vil gerne høre mere om det, jeg vil have at vide hvad det er de er utilfredse med, så jeg i en nær fremtid kan huske at tage hensyn til dem og lære af mine egne fejl, hvis der skulle være nogen. Men ofte har jeg oplevet at jo mere man spørger ind til kritik, jo mere får folk en ”Bare glem det, så” attitude. Og DET kan gøre mig relativt sur. Man skal aldrig starte noget, hvis man ikke har mod på at afslutte det.


      For resten, hvis der er noget der kan gøre en menneske godt gal i skralden, er det hvis et andet menneske bliver ved med at spørge; ”Hvorfor er du sur? Er du sur?”


Ingen kommentarer:

Send en kommentar