torsdag den 10. oktober 2013

Kvinde død i Big Brother

Der er rigtig mange mennesker i fjernsynet der irriterer mig.
Ved godt at jeg har snakket om reality tv et par gange før, men IQ'en i et rum falder virkelig drastisk hver gang jeg hører en random forkælet pige fra et reality program, snakke om hendes meninger og holdninger. Flere og flere dumme mennesker får lov at komme i tv så vi kan grine af dem... men jeg griner ikke længere. Jeg græder.

Det er ikke fordi det skal lyde ironisk, men føler mig langt mere beriget og informeret når jeg ser Morten & Peter dokumentarer, end når jeg ved et uheld slår over på Kongerne af (random provins by med bræk i gaderne).
Elsker de udviklingshæmmede. Flere programmer med dem. Bliver virkelig glad af deres simple livssyn og ekstreme optimisme på tilværelsen.

Hvorimod en "normal" person i et reality program for det meste bare slynger lort og pis ud af alle huller. Hvad er problemet med mennesker? Hvorfor skal de melde sig til programmer - så hele Danmark kan glo på dem imens de snakker om deres egen kedelige tilværelse og skændes med de andre ligeså uoplyste flokdyr?

Melder mig sgu til Big Brother. Igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar