mandag den 2. december 2013

Shots eller ingen sex ...

Jeg forstår ikke mennesker der mener at penge er magt. Og at eje mere end andre, gør en vigtigere.
Er ikke vokset op i en særlig rig familie, men heller ikke en ludfattig familie.
Fik aldrig det nyeste nye, men heller aldrig det ældste af det ældste og det var aftensmad hver dag.
Har bare erfaret mig at nogen mennesker er vokset op med et dankort i fissen og tror at alt drejer sig om at vise man har penge.

Hvis jeg møder en meget pæn pige i byen, som viser interesse, tænker jeg ikke; "Hende skal jeg give en masse dyre drinks".
Var for nylig ude og danse, da en lettere overvægtig dame vader hen til mig og siger; "Du danser godt, hvis du giver shots".
For det første havde jeg ingen intentioner om at poppe hendes kønskrans, nogensinde.
For det andet er det ufatteligt potensdræbende hvis fremmede kvinder (uanset udseende) forventer at jeg giver dem shots før de syntes at jeg danser godt.
...og for det tredje dansede jeg fantastisk.

Hvis jeg havde rigtig mange penge og betalte for andre menneskers opmærksomhed, ville jeg inderst inde føle mig ret ensom.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar