onsdag den 8. juni 2011

Min streng er sprunget.


... GUITAR STRENG! Men det var G-Strengen. Pisse skummelt. Det skete bare.
Og mit gamle tv spøger. Tror det er jaloux på mit nye (som også er gammelt.)
Men forleden væltede et helt kortspil bare ned fra det. Og der var ikke engang gennemtræk.
Har også oplevet det tænde af sig selv. Imens fjernbetjeningen lå på en reol.
Og vågnede en nat op til lyden af en sten der kurede hen af toppen på tv'et.
FUCKING SKUMMELT! .. Giv mig et 3D fjernsyn med USB indgang. Og et kæmpe anlæg.
.. Så blir' mit gamle tv så jaloux at det springer en sikring.

Sommerferien nærmer sig og har kun én eksamen tilbage!
Nizzle... det blir' fejret hos min overbo med kæmpe kopper kaffe og en masse magnum.
Totalt gay. Men tilgengæld er vi også kommet i gang med træning igen, og det giver en det mest fantastiske humør. JEG ER RAMBO!

Imorgen skal Troels, Stefanie og jeg forhåbentligt holde gyser aften.
Vi tager nok i Blokbuster og finder de mest uhyggelige film i verden.
Og MÅSKE køber vi en pose chips.

Livin' on the Edge!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar