tirsdag den 12. marts 2013

Dødsfald i Tv ..

Live Fra Bremen skuffer mig.

Jeg ved ikke hvorfor jeg ser det af og til. Tror det er fordi man håber på at der rent faktisk kommer noget som er sjovt. Alle der er med i det er rent faktisk også sjove hver for sig. Men nogen er blevet skudt, har fået gravet hjernebarken ud og derefter blevet tvunget til at skrive en manuskript der mest af alt ligner et Amerikansk rip-off. INTET er jo sjovt. Deres "parodier" på Tv2-reklamer kan selv min fiktive handikappede mongol lillebror gøre bedre. Det er så synd, at så søde mennesker skal tvinges til at lave sketches der er så platte at det giver en gåsehud.

Danskere ER pisse sjove. Når de er originale. Vi behøves ikke en "dansk udgave" af Saturday Night Live. Få dog de rigtige sjove mennesker til at lave et rigtig sjovt program, og fyr Casper Christensen fra alt der har med tv at gøre.... Og nej det er ikke fordi jeg bærer nag over at han svinede min video til i en TDC konkurrence om at blive Danmarks Næstsjoveste Mand. Men kender vitterligt ikke en eneste person som rent faktisk har haft en god griner over noget han nogensinde har sagt eller gjort. Selv i Langt Fra Las Vegas var det jo Thomas Hartmann der skrev det hele.

Øv Danmark. Genudsend fredags bio indtil i har noget bedre!

... men det er jo selvfølgelig bare min egen mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar