onsdag den 13. marts 2013

Jeg er voldtægtsmand?

Hvorfor er vi så bange for fremmede?
... Nu snakker jeg altså ikke kun folk fra udlandet, men bare sådan generelt. Vi er jo rædselslagen for at sætte os på sæde i bussen hvis det er lige ved siden af en fremmed. Nogle gange er vi bare nødt til det, hvis bussen er proppet. Og så kan man da godt starte en samtale. Men det hele er ikke noget man har gjort frivilligt. Medmindre jeg har en dårlig dag, så elsker jeg gamle mennesker i toget. Deres utrolige åbenhed og den måde de med et venligt sind bare snakke med næsten enhver der måtte sidde over for dem. Det er selvfølgelig ikke alle gamle damer, men jeg oplever det tit.

Ens forældre har altid sagt at man ikke må snakke med fremmede. De er jo bange for at der kommer en børnelokker og slikker på en. Det er det værste der kan ske. Men hvad fanden gør man når man starter i skole? Og ens FREMMEDE lærer stiller spørgsmål. Og ens FREMMEDE klassekammerater spørger om man vil med ud og lege. Og undskyld mig men det sender da forvirrende signaler til børnene når en fremmed mand, klædt ud som fætter br eller julemanden går rundt nede i byen og uddeler slik til fremmede børn. "Du må ikke snakke med fremmede, men hvis han har skæg og går i rødt tøj SKAL du sætte dig på hans skød og sige hvad du ønsker dig."

Min spejderleder (ja jeg har gået til spejder, bitches) blev fyret efter at de fandt ud af at han var pædofil. Bare rolig, jeg blev aldrig udnyttet. Men det er jo worst case scenario. Vi skal ikke gå og være så bange for fremmede mennesker. Det er ikke alle der bider. Nogen gør. Men ikke alle. Det er risiko at tage. Som Harry Gray sagde; "Ingen har nogensinde opnået storhed ved at gøre det sikre." ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar