mandag den 18. marts 2013

Tror du at du er den du er?

Der er to Mig'er.

Det ene Mig er det Mig der gerne vil være en overflod af positivitet og entusiastisk energi. Det går sågar hen i fjolledhed og useriøsitet engang i mellem. Det er det Mig der stiller sig op og synger karaoke, laver stand up eller noget andet meget socialt som alle gerne skal kunne se eller høre. Man kan vel kalde det "entertaineren". Vil ikke selv sige at det er en negativ ting at have en stor lyst til at gøre folk glade. Men på en måde er det jo også "væggen" der gør at man nok ikke rigtigt kender det andet Mig.

Det andet Mig er det Mig der gerne vil sidde med stor kop varm kaffe eller en kold øl, have en lang snak om alt i mellem himmel og jord... og ja, bare være til. Det er et mere seriøst Mig. Men det er der. Og det er der tit. Af og til går folk bare glip af det, når de har set det første Mig. Men hvis man både kender mit første Mig og mit andet Mig, så kender man Mig rigtigt. Og det er en gave for Mig, at have venner som ved Jeg er.

Det er nok en følelse som mange mennesker har; At have to Jeg'er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar