onsdag den 10. april 2013

Brænd alle hippier

Jeg elsker at være glad. Jeg elsker at smile. Jeg elsker den der Nu-Følelse, hvor man til trods for alle sine menneskelige obligatoriske hverdagsproblemer, kan smile og føle sig lykkelig. Det kan være noget så simpelt som at stoppe op og tænke at regn dufter ret godt og der er kage derhjemme. Det kan også være et kompliment, kan leve en uge på et godt kompliment. Selv det at give et kompliment gør en glad, måske endda mere glad.

Nu skal det ikke være en hippieblog, har haft en lortedag. Men det der med at blive grebet af nu-følelsen, kan rent faktisk vende op og ned på det hele. Jeg er glad, smiler og laver mig dansende en kop kaffe. Syntes at vi alle sammen skal give os selv et kram og et klap på skulderen. Kan du være glad en onsdag, uden at have vundet i Lotto eller haft sex, kan du være glad når som helst.

Okay... det blev en hippieblog. Men kan ikke styre mit flow. Og håber at min aura rammer dig, så du lyser op og smider dig i blomsterne. God onsdag. Boomshanka.












OBS OBS OBS! Nu gør jeg noget som jeg aldrig har gjort før.
Jeg sender nogle feel-good toner ud til din computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar