torsdag den 11. april 2013

Dick Kaysø var på syre

Hvis man ikke får søvn i 3 dage, så er der nogen der siger at kroppen reagerer på samme måde som hvis man var på syre. Jeg har aldrig taget syre, men jeg har prøvet at være oppe i 3 dage. Må da sige at narkomanerne ikke rigtigt får noget for pengene... når man falder i søvn under hver anden sætning, ikke rigtigt er sulten, kun kan tænke på sin seng og kalder det et trip, så er jeg glad for at jeg ikke er stofmisbruger. Brug da pengene på noget fornuftigt i stedet for. Kaffe fx.


Jeg har en veninde der aldrig har set Krummerne. Folk bliver ved med at sige at det er en fejl i hendes opdragelse og alle skal have set Krummerne. Skal de? Jeg havde ellers have troet ikke at kunne se forskel på godt og ondt eller ikke at vide hvordan man selv går på toilettet ville være en fejl i ens opdragelse. Men kan da godt se at scenen med Krummefar der får stød af en loft lampe og siger "så var det nok ikke den røde" er meget mere vigtig.


Kombinerer man Syre og Krummerne, så har man Lucas Graham som voksen.
Ved ikke rigtigt hvor jeg vil hen med det...



1 kommentar: