torsdag den 3. april 2014

Stop Lego-ficering

Jeg forstår ikke hele verdens begejstring over Lego.
Det er fair nok at det er legetøj for børn der gamle nok til ikke at få det galt i halsen og at de laver en biografaktuel Lego film, bare lige for at prøve noget nyt.
Men udover det får jeg snart frynser... man kan snart ikke få et playstation spil der ikke er lego-ficeret. Harry Potter, Pirates of The Carribiean, Batman, Ringenes Herre, Marvel Helte og alskens andre karakterer og film.

Tag verdenen sammen og kom videre. Det er LEGO!
Ville ønske at jeg kunne rejse tilbage i tiden og bombe Billund inden de kom op med den uudslettelige plastik epidemi.
Og ja undskyld mig, det kan godt være at Lego ikke bringer andre menneskers pis i kog - men det har været under opsejling længe. Er ikke nede med Lego mere.

Lego må godt være her, de skal bare ikke tro de er noget.
Hold jer til Fætter BR og legetøjsafdelingen i Bilka. Jeg er træt af at træde på jeres klodser over alt i medierne.
Lyt mere til den Polske præst, Slawomir Kostrezewa, der mener at Lego er satans værktøj og stjæle børns sjæle.
Det er ikke legetøj mere. Det er ondskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar